Paima engine framework

Znate kad naletite na nešto toliko novo, toliko dobro i funkcionalno, da se skoro instantno zaljubite.

Takvu reakciju sam imao kad sam shvatio o čemu se radi na Paima engine framework.

Paima Engine omogućava vašem timu da ponovo koristi vaše Web2 programerske vještine za izgradnju nove generacije Web3 igara i aplikacija, podržanih najnovijim inovacijama u Blockchain Layer-2 tehnologiji.

Šta je Paima Engine?

Paima je Web3 gaming engine optimiziran za igre, gamifikaciju i autonomne svjetove koji omogućava izgradnju web3 aplikacija za samo nekoliko dana.

Posebno, njegove ključne karakteristike su:

Dozvoljava izgradnju igara na lancu sa web2 vještinama
Štiti korisnike čak i u slučaju hakiranja, omogućavajući brendovima da izgrade web3 aplikacije bez brige
Omogućava igru preko različitih novčanika, što znači da možete postaviti svoju igru na jedan lanac, ali da je ona igriva sa mnogih drugih blockchainsa
Ubrzava vas da tjedna izdanja postanu stvarnost umjesto većine web3 igara koje su objavljene i molite se da rade

Ključne tehnologije koje omogućavaju ovo:

Ako preferirate objašnjenja u obliku videa, imamo sažeti video koji objašnjava neke od osnovnih prednosti Paima Engine. Suvereni rollupsi

Paima je okvir za stvaranje specifičnih aplikacija layer 2 (L2) kao suverenih rollupa. To znači: aplikacije objavljuju transakcije na blockchainu radi poretka i dostupnosti podataka, ali koristi vlastiti kod da odredi ispravno stanje aplikacije. Strojevi stanja kao Suvereni Rollup L2s

Dozvoljavamo kreiranje ovih L2 koristeći Web2 vještine kao što su Javascript, Unity ili Game Maker pretvarajući strojeve stanja u L2. Ključno shvaćanje je da svaka matematička funkcija ima 3 ključne osobine:

Ulazne funkcije
Definicija funkcije
Izlazne funkcije

Za Paimu, ulazi su pohranjeni na lancu (što garantuje determinizam), definicija funkcije je upakovana kao izvršna datoteka za pokretanje aplikacije, a izlaz funkcije je rezultirajući stroj stanja nakon primjene tranzicije (koji se zatim može pretraživati putem indeksera).

Možda ćete ponekad čuti da se ovo naziva “pesimistički rollup” jer čvorovi trebaju ponovno izvršavati transakcije da provjere ispravnost lanca umjesto da optimistično pretpostavljaju ispravnost. Ovo odražava mnoge ideje replikiranih strojeva stanja.

Data Projekcije

Ovi strojevi stanja mogu se razvijati na osnovu L1 ažuriranja kao što su:

css

Novi blokovi/transakcije
Ugovori na L1 koji se ažuriraju
Pristup povijesnom stanju na lancu
Čitanje ažuriranja iz drugih L2/rollupa postavljenih na blockchain
Pasivno vrijeme i tajmeri (tikovi igre) \ Ili čak i kompleksnija pravila tranzicije.

Drugim riječima, omogućava izgradnju arhitektura vođenih događajem (ili ponekad nazivane loop-driven).

Odličan primjer za ovo je korištenje L1 blockchaina kao izvora slučajnosti, što izbjegava potrebu svake igre da ponovno implementira orakul za slučajnost od nule.

Ovo je moguće jer suvereni rollupsi mogu projektirati L1 stanje na L2. Detaljno objašnjenje o data projekcijama i potpuno modularnom gaming rollup stacku može se pronaći u ovom videu. Stateful NFT-ovi i kompresija NFT-a

Zahvaljujući projekcijama, možemo pristupiti stanju L1 NFT-ova iz Paima. Zatim možemo tumačiti izlaz stroja stanja kao dodatne informacije povezane s ovim NFT-ovima omogućavajući im da se razvijaju tokom vremena na osnovu korisničkih akcija na L2.

U nekom smislu, možete razmišljati o ovome kao o protokolu za kompresiju NFT-a. Umjesto da morate kovati mnogo statičnih NFT-ova na L1, umjesto toga možete kovati minimalni skup NFT-ova na L1, a zatim ih razvijati na osnovu stanja L2. Paralelizacija (asinhroni račun) za obradu više od 10k+ tps po igri

Paima strojevi stanja L2 nisu samo znatno učinkovitiji od EVM-a, već također podržavaju opcionalno izvođenje ažuriranja strojeva stanja paralelno (nije izvorno dostupno u EVM-u), omogućavajući igrama i aplikacijama da se masovno skaliraju, na primjer, imajući različite PVP mečeve ili različite mape u MMO-u koje se izvode paralelno. Cross-chain/multi-lančani i sekvenciranje s Paima Whirlpool

U izvornom obliku Paima podržava korisnike koji individualno šalju ulaze na lancu na specifičnom lancu na kojem je hostirana aplikacija.

https://twitter.com/PaimaStudios
Paima Studios
https://www.youtube.com/channel/UCiQQPg--xxGnFXDfMmot4AA

Ono čemu se ponosno mogu pohvaliti jeste da sam kroz samo jedan dan, shvatio kako ovaj engine radi, te sam pokrenuo igru Šah koja je potpuno onchain, gdje se svaki POTEZ upisuje u blockchain.

Trenutno testiram sve na Binance BSC tesnetu, gdje sam sinoc u kasnim satima igrao sam protiv sebe, 2 browsera, metamask vs brave wallet.

Šta čovjek ovdje da doda ili oduzme? način implementacije je totalna ludnica, jer zamislite da, za 100. godine možete bez ikakve treće strane provjeriti svaki korak u igri.

Trenutno još uvijek učim, ali ako neko ima ovdje da je dobar u nodejs, web2 kao i web3, javite se da pravimo prave onchain igre :smiley:

Engine još nije dostupan javnosti, ali znate mene, kroz par savjeta developerima te kad su vidjeli kakve smo budale, dali su mu engine odmah :smiley:

Sinoć sam do kasno u noć pregledavao ovaj framework, te vam mogu reći otvoreno…

svi WEB2 developeri igara, sada kroz jako malo vremena mogu shvatiti te koristiti ovaj framework koji pretvara web2 developera u web3 :smiley:

Znači na prvom terminalu vidimo običnu postgress bazu, koja se vrti na “DOCKERU” iz razloga ako bi dodavali više baza za više igara na istom hostu.

Na drugom terminalu imamo paima engine, te posljednji treći terminal je “nodejs” app, tj naš web site.

Sve super, ali ja tebe nista nisam skonto :smiley:
Ako možemo šaha igrati i tako zaradjivati, onda bi se to moglo. Volim šah.

1 Like

U ovom slučaju prikazujem inicijalni start servera, kao i spajanje web2 developera sa web3 ekosistemom, te full onchain iskustvo u kojem se svaki korak u šahu zapisuje u blockchain :smiley:

1 Like

E sad mi je ko biva jasno. :smiley:
treba igrat’ šaha.

1 Like

Samo da uhvatim vremena pa ćemo malo dublje ući u ovo… jer ko razumije o čemu se radi, shvatiće prednosti full onchain igara, kao i drugih mogućih implentacija.