Zanimanja

Narode, koliko vas freelanca? Ne vjerujem da svi baš živite od Bitcoin-a :D

Ja sam student prve godine fakulteta tako da nemam vremena da se zaposlim puno radno vrijeme. Htio sam da zaradim neki novac sa strane. Bavio sam se Freelancom, ali to su pretežno bili neki sitni poslovi (Word prekucavanja ili Excel prekucavanja). Tu nisam uspio da zaradim neki novac da mogu da kažem da sam bio zadovoljan.
Sjedim nekidan sa kolegicom koja mi govori kako zarađuje fine pare sa forza organizacijom. Oni nude brze pozajmice, ali ako preporučite tu firmu nekome ko će dići kredit možete da dobijete 10 km. Ima sve detaljno objašnjeno ovdje. Ona kaže da osim svog redovnog posla mjesečno izvuče oko 200 km. Meni to djeluje dobro ako se stvarno tako može zaraditi. Da li neko od vas ima sličnog iskustva? Ako imate još neku ideju za posao bio bih vam mnogo zahvalan. Svaki odgovor će mi dobro doći.

1 Like

Prvi put čujem za ovo, baš ću pogledati.

Ako je legalno, ne bi bilo loše uzeti 200KM mjesečno za računa.

Pustićemo još članova da provjeri i da skontamo šta je

@eBunny
@Brzina
@Trololino

:smiley:

Sutra ću baš otići do njihove poslovnice da vidim.

1 Like

Hajde pa nas obavijesti o čemu se radi, koji su mehanizmi naplate osoba koji ne plaćaju nazad.

Mislim, nešto mora postojati, uslikaj nam kancelarije :smiley:

1 Like

Vidi kpd te stvari nema lake zarade cenera. Kad to krenes postajes njihova pokretna reklama. Zasto, zato sto ces cenera dobit po potpisanom ugovoru a sa koliko ces osoba prije toga pricat o njima i prezentirat njihov proizvod i za to neces biti placen. Na kraju ces Potrosit mjesec dana dok skontas da mozda nikog neces nafatat da uzme taj mini kredit a talagao si se i trudio i cak izlagao nekad zajebanciji na svoj racun da dodes do tog cenera. Ako nemas fiksni dio primanja i zavisis samo od te provizije po ucinku, batali se toga. A ta cura sto ti je to napricala je vec zaradila dnevnicu.