Trust Wallet, mali problem

Pošto sam početnik pa sam se malo zeznuo. E juče sam se malo igrao pa sam se malo zanijeo, i prebacio s Binance USDT na trust Wallet preko Binance smart chain, e sad hoćuu obrnuto pa mi faliii BNB za network fees. E sad mi je USDT zarobljen u Trust Wallet -u, da li mogu na neki drugi način da prebacim na mjenjačnici ili u neku drugu valutu?

Pozdrav, prvo da te obavijestim da bježiš od Trust walleta, dosta slučajeva imamo u kojima su sredstva nestala korisnicima, tako da ti savjetujem da promjeniš wallet pod hitno.

Sad pošalji BNB-a na taj isti wallet kako bi mogao poslati taj USDT što dalje od Trust walleta.

2 Likes

E hvala tiii punooo, na savjetuu. Svakako koristim Metamask i Binance Wallet. Mislio sam stakovati preko Hot crossa Avax pa me zanima i tvoje mišljenje?

1 Like

naguzili te ko i mene, koliko ti traže za transfer?

2 Likes

Za svaki swap na trustwalletu placas fee sa BNB - smartchain.Sto znaci ako zelis raditi tamo naoruzaj se sa bnb dobro,da imas lijep profit u datom trenutku nemas bnb ne mozes prodati nista.
Svakako izbjegavaj trustwallet,ako ganjaš projekte sa malim marketcapom imaš ove malo popularne mjenjacnice od Binancea gdje listaju takve tokene; ftx,gateio,whitebit,bitmart itd…

3 Likes

To sam ja sam sebi šuknuo zbog svoje neukosti. Više volim da učim iz iskustva, koliko god nešto proučio uvjek se podkrade neka greška :woozy_face::sweat_smile:. To sam skontao da se moram naoružati BNB- iom i to dobro :sweat_smile:
Volio bih čuti neki savjet stejkovanju koina to me isto tako zanima🤔

2 Likes

Ja radim stake ADA-e direktno sa Daedalus walletom, a generalno stake je obicna stednja. Nema tu puno pameti.

Imam ja par maraka bnba na trust walletu pa da ti posaljem da izvadis to.

2 Likes

E hvala ti drug uspio sam, prebacio sam sredstva na Binance, i ok je sada sve je u redu sada. Uzeo BNB za nekih 50KM i rješio to :woozy_face:. Neka svakako trebaćee :grin:

1 Like