Podesavanje kartica GTX 1060 i GTX 1070?

Pozdrav

Imam trenutno GTX 1060 6GB i uspio sam dignuti sa 300 sols/s na 330-336 pri potrosnji od 130W. Ima li neko bolje podesavanje za ove kartice?
Sutra ujutro mi stize GTX 1070 pa koje su vase preporuke za njeno podesavanje?

Lp

2 Likes

Zašto ne kopaš ETH sa tom karticom??

@B.I.O.S

Dario, naš hardware guy ima samo Nvidia kartice

@Rux

Kazem da sam pocetnik :slight_smile: . Kontam ovo je trenutno best zbog cijene. Jaci je od ETH. A koliko mogu izvlaciti ETH ove kartice?

A što da nekopa ZEC kaj je sad veća cjena ZEC-a nego ETH, ja jedan dan kopao ZEC a drugi ETH na suprnova i za ZEC sam dobio više BTC-a a ukupno sam dobio za ta dva dana 28KM vrijednosti BTC

To je dobro podesavanje za gtx1060 ona i treba da daje od 300 do 310. Tgx 1070 treba da daje od 750 fo 790 u zavisnosti od modela. Core clock za pocetak stavi na 2000 a memory clock na 4300 pa onda lagano clockuj dalje dok ne postane nestabilna.

1 Like

Ima li iko informaciju gdje ima na stanju gtx 1070 ili 1060 ?

Možeš se javiti korisniku @B.I.O.S, možda ih ima na stanju

Na 1060 3gb MSI sam postavio 2050Mhz GPU clock a memoriju na 4600Mhz. Izvlačim oko 22-23Mh/s na ETH

Hvala Crypto.ba !

Like !!!

2 Likes

Nema na čemu kolega, drago mi je da možemo pomoći :slight_smile:

1 Like

Ima u Njemackoj …

koristi li neko Gainward gtx1060 od 6GB, kakva je za majnanje, koji ima hash rate, i koji je coin najbpolje kopati sa njom

imam ja golden sample i na zcl izmedju 310 i 320 sol/sec na 100w

Ja sam svoju gtx 1060 aorus 6 GB nagurao na 340-350 sol/s na Zec max 65°C. A imam pitanje u vezi Zec, koristim Binance i evo majnovao sam dan, na poolu sve normalno pokazuje (flypool) ali na Binance u balansu mi ništa ne pokazuje tj. ne pokazuje mi da sam išta Zec-a izmajnovao. E sad imam pitanje da li je to normalno pa se treba čekati na konfirmaciju Zec-a ili nije uredu?

Na kojem poolu majnas? Zavisi od poola kada radi isplatu. Vecina radi ZEC na 0.01