Pocetnik, potrebna pomoc

Pozdrav
Posto sam bas bas pocetnim bio bi vam bas zahvalan da me malo uputite ukoliko ste u mogucnosti sa vremenom.
Naime zanima me da li i na koji nacin je najbolje za mene da pocnem odnosno sta mi je potrebno da se pocnem baviti laganice sa ovim kripto valutama, posto nemam znanja o tome nikakva tek sam juce malo poceo iscitavati o tome pa sam tako naisao na onu prvu crypto mjenjacnicu u bih Bcx, a preko njih sam naisao i na ovoj vas forum,
Da puno ne duzim dali ja ko neko ko nema znanja iz programiranja i sl. mogu da se bavim sa ovim , tj, mogu li ja npr mjesecno da otkupljujem neku kriptovalutu u nekom malom iznosu npr 50 ili 100 KM, pmozda nekih godinu dana pa tako da nesto sitno steknem od tih kripto valuta te da onda pricekam kad one porastu pa da to prodai i na taj nacin nesto malo zaradaim.
Dali to tako moze da ide, izvinjavam se jos jednom jer sam bas pocetnik koji se poceo zanimati za ovu stvar.
Hvala u naprijed.

Na ovo ti pitanje niko ne može dati odgovor, šta ako narednih godinu dana sve bude samo padalo… savetujem ti odvoj par dana i dobro guglaj i traži po youtube pa tek onda odluči da uložiš novac… kripto nije zamišljen da bude laka zarada gdje će svi biti milioneri. Imaš dosta klipova kripto youtuberi sad niču kao pečurke posle kiše i svi su oni experti koji navodno obrću milione :smiley: nemoj sve shvatati zdravo za gotovo ali kao početniku koga god da pratiš moćeš da shvatiš osnovu

1 Like

Hvala, na odgovoru, cijenim da je neko u opste pisao nesto na ovo moje pitanje, svakako cu malo vise guglati i pogledati na jutube, medjutim ja sam onako prekontao da posto sada ne znam puno da malo nesto ulozim na bcx mjenjacnici u bitkoin tj za nekih godinu narednih mozda ukopno 500 ili 1000km, tj mjesecno 50 ili 100 km, te da to drzim u bitkoinu, tamo negdje mozda do 2025 ako budem ziv, vjerujuci da ce on u tom periodu duplo ili troduplo vrijediti u odnosu na trenutnu vrijednost.