Prošlo je gotovo godinu dana od kako se posljednji put čulo za Harley-Davidsonov projekat električnih bicikala u nastajanju, ali na temelju onoga što kompanija danas najavljuje, možda je vrijedilo pričekati. Harley-Davidson predstavio je zapanjujući novi električni bicikl za koji kaže da će se u prodaji naći u martu 2021. Proizvođač motocikala takođe izdvaja svoj odjel za e-bicikle kao zasebna kompaniju koja se zove Serial 1 Cycle.
Prvo i najvažnije, ovo je igra nostalgije. Naziv Serial 1 referenca je na „Serial Number One“, nadimak najstarijeg poznatog motocikla Harley-Davidson izgrađenog 1903. Dizajn bicikla, s bijelim gumama, kožnim sedlom i rukohvatima i elegantnim crnim okvirom, namijenjen je upoređivanju natrag na taj prvi prototip.
Nova Harley-jeva kompanija nastala je iz tvornice proizvoda Product Development Center, gdje je mala grupa “strastvenih ljubitelja motocikala i bicikala” radila na dizajniranju i razvoju e-bicikla “dostojnog imena Harley-Davidson”, kaže se Harley-iju.
Harley-Davidson nije objavio nikakve specifikacije, tako da možemo samo nagađati o razinama snage, veličini baterije, dometu i cijeni. Bazirano na fotografijama, Serial 1 ima motor sa srednjim pogonom, sistem remenskog pogona (moguće je sistem Gates Carbon za koji se zna da je dugotrajan), bateriju integriranu u okvir, prednja i zadnja svjetla integrirana u okvir, te kožni akcenti.
![Serial1_2](https://crypto.ba/uploads/default/original/2X/7/721d13346da0fffa7e746e756b5ce887aa6769a4.jpeg)
![Serial1_3](https://crypto.ba/uploads/default/original/2X/0/05b8717c9740f52992c57fb7dbd81d6998c8eff4.jpeg)
![Serial1_4](https://crypto.ba/uploads/default/original/2X/c/c894c2fdb61fd2f9b9dedf2ca1ba8c563e5a7032.jpeg)
![Serial1_5](https://crypto.ba/uploads/default/original/2X/f/fdc99ebbe19a3c2b70c0e91c73e6dc23c9a97263.jpeg)
Prodaja električnih bicikala u SAD-u eksplodirala je od početka pandemije COVID-19, iako se većina e-bicikala uvozi iz inozemstva. Prošle godine SAD su uvezle oko 270.000 e-bicikala. Očekuje se da će ove godine ukupan broj iznositi između 500.000 i 600.000, navodi Bloomberg pozivajući se na podatke Udruženja lakih električnih vozila.