Crypto.com sponzoriše Soccer Coppa Italije 2021. godine

Italijanska fudbalska liga Serie A takođe će objaviti kolekciju NFT-ova kako bi obillježila finale.

Serija A talijanskog nogometa i platforma za plaćanje kriptovaluta Crypto.com objavili su danas ugovor o partnerstvu. Crypto.com postat će sponzor finala Coppa Italia 2021. godine, gdje će se Atalanta 19. maja sučeliti s talijanskim gigantom Juventusom.

“Izuzetno smo ponosni što najavljujemo ovo prestižno partnerstvo s Crypto.com, vodećom kompanijom u svijetu kripto valuta i NFT-ova”, rekao je Luigi De Siervo, izvršni direktor Lega Serie A, dodajući: "Lega Serie A želi proširiti svoju ciljnu publiku i nastavlja međunarodni rast marke, uvijek gledajući u budućnost inovacija. "

Partnerstvo će započeti na dan finala Coppa Italia, iako se prema najavi očekuje da će trajati “dugo u budućnost”.

Ovo je prvi put da se Atalanta sastaje s Juventusom u finalu Coppa Italia, a kao dio prilike kreira se i NFT kolekcija. Kolekcija će sadržavati najvažnije dijelove same igre i nezamjenjivi žeton (NFT) trofeja Coppa Italia.

“Ponosni smo što surađujemo s izuzetnim partnerom kao što je Lega Serie A”, rekao je Kris Marszalek, suosnivač i izvršni direktor Crypto.com, dodajući: "To je jedinstvena prilika za podršku najpopularnijem svjetskom sportu tokom historijske utakmice između Atalanta i Juventus, sigurno će ih gledati ljubitelji fudbala širom svijeta. "

Crypto.com je osnovan 2016. godine i trenutno opslužuje preko 100 miliona kupaca širom svijeta kao platforma za plaćanje kriptovaluta.

NFT i sport
Ovo nije prvi put da NFT-ovi ulaze u sportsku arenu. Kriptografski jedinstveni tokeni povezani su s digitalnim sadržajem poput umjetničkih djela ili glazbe, a svojom dokazivom oskudicom prirodni su nasljednik fizičkih kartica za trgovanje koje ljubitelji sporta već dugo prikupljaju.

Fantastična nogometna utakmica Sorare bila je na čelu odnosa ove igre s NFT-ovima. Do juna prošle godine, svaki igrač Nogometne lige bio je tokeniziran u igri, a masivni klubovi poput Real Madrida pridružili su se Sorareovom popisu.

Izvan NFT-ova, nogometni svijet se sve više uključuje u kripto; Premijer ligaški klub Southampton nedavno je objavio da će bonusi za performanse biti dostupni u Bitcoinu, dok je Manchester City lansirao navijačke žetone $ CITY.

U Sjedinjenim Državama - gdje nogomet ima manju popularnost u odnosu na ragbi, košarku i bejzbol - NFT-ove objavljuju neka od najvećih sportskih imena i brendova u zemlji.

U bejzbolu, legendu Red Soxove kuće slavnih Teda Williamsa ovjekovječila je kolekcija NFT-a na čelu s njegovom kćerkom, dok su Rob Gronkowski iz NFL-a i Tom Brady uskočili u NFT.

Serija kartica za trgovanje na temu košarke NBA Top Shot postala je općepoznato ime u kripto, ali pojedinačni timovi lansiraju i vlastite NFT kolekcije;. Golden State Warriors, koji su objavili vlastiti asortiman digitalnih kolekcionarskih predmeta zasnovanih na NFT-u, nazvali su ih “glavnim upornikom za angažiranje naših obožavatelja širom svijeta”.

Izvori:


Jedna od boljih vijesti za čitavu kripto zajednicu :smiley:

Crypto.ba © est. 2017 United Fintech Freaks - UFF