Mislim da se svi susrećemo sa problemom imaginarne poštarine, za koju ne znam koje može biti normalno objašnjenje da vam neko naplati 1,8 KM dodatne poštarine koja je već plaćena pri narudžbi na e bay.
Drugi problem je od druge institucije koja ima ispostavu u istim tim poštama, operiše pod imenom Carina, a uzima sebi za pravo da proizvoljno otvori bilo kakvu pošiljku, pod izgovorm i sumnjom da se radi o pošiljci koja “možda” podliježe carinjenju, i kad ne nađu u 99% slučajeva osnov za carinjenje, vama kao korisniku pošte naplate, moliću lijepo otvaranje poštarine od 2,5 do 9,5 maraka, kako im padne grah u tom momentu.
Odakle nekom pravo prvo da to radi proizvoljno, i kad već radi, recimo metodom slučajnog uzorka, da vama to i naplati čak i kad je predmet bez osnova za carinjenje. Znači mogu otvoriti sve pošiljke ako im je ćejh i čak i kad je 1 dolar vrijednost pošiljke, ako ništa gospoda vam naplati 20 cm trake kojom oblijepe taj paketić koji su raskopusali.
Mislim da nekako ovo treba izložiti Udruženju za zaštitu potrošača, da li nekim dopisom ispred ove zajednice foruma ili podneskom elektronske peticije ili nešto.
Dokle više u ovoj državi se samo vrši neka otimačina od ovog naroda, na osnovu nekih izuzezetaka pod kojim se mogu otvarati pošiljke, neka se i otvaraju eto, ali šta mi imamo sa tim da plaćamo ta otvaranja koja niti smo tražili niti je vrijednost u paketiću preko 300 KM za carinjenje. Da ne govorimo da svaki paketić imao nemao tracking number pošta naplati sa 1.8 KM za 5-10 kilometara njihove dostave od glavne pošte, a Kinez vam to pošalje 2000 km za 1-2 dolara poštarine, koja je već uračunata u cijenu u većini slučajeva.