Prodajem Ethereum

Zdravo, prodajem 0.35 ETH (nazalost moram radi balansa budzeta, iako cijena raste) pa ako neko zeli da kupi. Zadnja cijena je 0.4 ETH za 160 KM ili 0.35 ETH za 140 KM.

1 Like

Poštovanje Emire,

Ja bi htio od tebe da kupim ovog ETH-a za 160KM ali sam laik sto se tice na koji nacin to mogu da obavim!? Da li postoji neki app koji funkcionise u Bosni koji mogu instalirati i da mi se na njemu prikaze stanje ETH kad ti dam novac. Ja sam u Sarajevu. U kojem gradu si ti?

Pozdrav.

Izvini ali ne prodajem vise, prodao sam mali dio koji sam morao, a i cijena Ethereuma je skocila od 6. Juna kad sam objavio oglas tako da to ne bi bilo 160 KM svakako.

Država, kao ni grad nema veze sa programom tj. aplikacijom koja služi kao digitalni novčanik na kojem držiš svoj ETH, jer je u pitanju decentralizivana mreža koja se podvukla internetu pod kožu :wink:

Najbolje i najsigurnije verzije digitalnih novčanika su ti koji se nalaze lokalno na vašem računaru, za kojeg ste uradili backup.

Postoji Ethereum Wallet i MIST wallet

Lično koristim MIST wallet, i zadovoljan sam…iako novi korisnici koji se kače zadnjih dana imaju problema sa sync… toliko ljudi radi sync sa mrežom i MIST walletom da je usporilo peer-to-peer prenos.

Nađi MIST linkove, pa izaberi 32bitnu ili 64bitnu verziju, zavisno koji sistem koristis.

Poslije instalacije, pokreni ga i pusti ga da se sinkronizuje, zatim kreiraj wallet i uradi backup (OBAVEZNO BACKUP)…

ako zapneš gdje javi se tu smo do pomognemo :slight_smile:

Crypto.ba

2 Likes

Poštovanje!

Hvala puno na info i linku. Sve je za mene ovo novo tako da svaka uputa mi je dobro došla.
Kao što ste mi i napisali za ovaj MIST wallet skinuo sam instalaciju, instalirao i sad je počela ta sinhronizacija al je baš spora od 9h-11h skinulo je nekih 300K blokova od 3,8M (samo mi je malo čudno da se ovaj konačan broj blokova povećava) al eto hajd valjda će završiti nekad u toku dana. Kad to, aBd završi ići ću da kreram taj wallet.