Mastercard istraživanje: Dvije trećine milenijalaca sve više otvoreno za upotrebu kriptopisa

Istraživanje Mastercarda pokazalo je da je većina milenijalaca željna koristiti i učiti o kriptovalutama.

Istraživanje Mastercard-ovog Indeksa novih plaćanja otkrilo je da su kriptovalute stekle maha, dok su milenijalci “pripremljeni” za skok u industriju, s dvije trećine (67%) otvorenijih za korištenje kripto valuta nego prije godinu dana.

“Kako se globalni interes za kriptovalute kao način plaćanja nastavlja ubrzavati, četiri od 10 ljudi širom Sjeverne Amerike, Latinske Amerike i Kariba, Bliskog Istoka i Afrike, i Azijskog Pacifika kažu da planiraju koristiti kriptovalute u sljedećih godinu dana”, pokazalo je istraživanje koje je provedeno na 18 tržišta širom svijeta.

Ipak, još uvijek postoji neki put za edukaciju milenijalaca o kriptu. Prema istraživanju, 77% milenijalaca zainteresirano je da sazna više o kripto, dok se 75% milenijalaca složilo da bi koristilo kriptovalute ako ih bolje razumiju.

Ali kriptovalute nisu jedina digitalna inovacija koja upada u oči potrošača. Istraživanje Mastercarda pokazalo je da i druge tehnologije, poput biometrije i QR kodova, uzimaju maha.

Širi nalazi

Preko 90% kupaca Mastercarda razmišlja o korištenju oblika nove tehnologije plaćanja.

Prema Mastercardu, povećan interes za ove tehnologije potaknut je stalnom pandemijom COVID-19.

“Kako je svijet 2020. godine ušao u blokadu pandemije, potrošači su preusmjerili svoje potrošačke navike da bi prihvatili beskontaktno plaćanje putem interneta i kupovinu putem interneta”, navodi se u izjavi, dodajući da, "usvajanje novih tehnologija plaćanja raste, a potrošački apetit za nova, brza i fleksibilna digitalna iskustva nastavljaju rasti. "

Istraživanje Mastercarda također je otkrilo da će preko 90% potrošača razmotriti upotrebu “barem jednog” novog načina plaćanja.

Štoviše, gotovo dvije trećine potrošača - točnije 63% - već su isprobale novi način plaćanja. Ti su potrošači rekli da taj korak ne bi poduzeli u „normalnim okolnostima“, ali pandemija COVID-19 „potaknula je ljude da isprobaju fleksibilne nove mogućnosti plaćanja kako bi dobili ono što žele, kada to žele“.

Istraživanje Mastercarda također je otkrilo da bi više od polovine potrošača izbjeglo poslovanje koje ne podržava bilo kakav sistem elektroničkog plaćanja. “Pandemija nas je natjerala da razmišljamo drugačije, dijelom i iz potrebe”, dodao je Craig Vosburg, glavni direktor za proizvode u Mastercardu.

Izvor: Mastercard Survey: Two-Thirds of Millennials Increasingly Open to Using Crypto - Decrypt