Google uvodi nova pravila kojima dopušta kripto oglase

Prema novim pravilima Googlea, oglašivačima koji nude usluge razmjene kriptovaluta i digitalnih novčanika ponovno je dopušteno reklamirati proizvode.

Najveća online tražilica i gigant digitalnog oglašavanja, Google, ponovno će prikazivati kripto oglase, nakon što su 3. kolovoza na snagu stupila nova pravila i ažurirana politika o financijskim proizvodima i uslugama, tj. oglašavanju kriptovaluta.

Google je kripto oglase zabranio još u lipnju 2018. godine. Nakon tri godine, kompanija je konačno promijenila svoj stav i u oglase ipak odlučila uključiti kriptovalute te reguliranim kripto subjektima dopustiti da ponovno reklamiraju svoje usluge. Tako će na svojoj mreži omogućiti i oglašavanje za kripto novčanike, pod uvjetom da su u skladu s određenim pravilima i propisima.
Ovaj potez pružit će dodatnu zaradu Googleovoj matičnoj tvrtki Alphabet, iako će kripto oglasi vjerojatno biti samo kap u moru 147 milijardi dolara prihoda koje tvrtka ima od oglašavanja.

Usklađivanje sa zahtjevima FinCEN-a

Googleovi strogi zahtjevi osmišljeni su tako da uklone sumnjivo oglašavanje i očite kripto prevare. Oglašivači moraju biti registrirani u Mreži za suzbijanje financijskih zločina (FinCEN) kao “biznis s novčanim uslugama ili kao bankovni entitet s državnom dozvolom”.

Prema najavi objavljenoj na blogu, nova pravila primjenjuju se samo na imovinu i novčanike u Sjedinjenim Državama, ali ta će se politika najvjerojatnije primjenjivati i ​​na globalne oglase. Iz Googlea su izjavili da je promjena napravljena kako bi odgovarala novim propisima SAD-a i Mreže za suzbijanje financijskih zločina (FinCEN). Nova pravila zahtijevaju da kripto novčanici budu registrirani u FinCEN-u i saveznim ili državnim bankama.
Promjena Googleovog stava mogla bi djelovati poticajno za kripto zajednicu koja se suočava s regulatornim nesigurnostima u cijelom svijetu. Dozvolu da svoje usluge oglašavaju na Googleu, kripto kompanijama će omogućiti da dođu do većeg broja korisnika, dok im propisi američkog FinCEN-a daju malo više vjerodostojnosti koju možda nisu imali ranije.

Neki oglasi su i dalje zabranjeni

Google ipak neće dopustiti oglase za ICO (Initial Coin Offerings), DeFi protokole, decentralizirane aplikacije (DAPP) oglase koji promiču kupnju, prodaju ili trgovanje kriptovalutama, kao i kripto preporuke poznatih osoba.

Ažurirana pravila također zabranjuju povezivanje oglasa s web stranicama na kojima se nalaze „signali za trgovanje kriptovalutama, savjeti za ulaganje u kriptovalute, web agregatori ili pridružene web stranice koje sadrže srodan sadržaj ili recenzije posrednika“.
Podsjetimo, Google je tijekom 2017. godine uklonio 3,2 milijarde oglasa, 320.000 oglašivača, 90.000 stranica sa sadržajem koji krši njihova pravila te 700.000 štetnih aplikacija s Google Play Storea. Nadamo se da će uskoro stati na kraj i lažnim vijestima.

Jedna od trenutno najpopularnijih društvenih mreža, TikTok, prošli je mjesec objavila da je promotivni sadržaj temeljen na kriptovalutama zabranjen kao dio poteza kojim se zaustavlja oglašavanje svih financijskih usluga i proizvoda na ovoj platformi.

Izvor:https://cointelegraph.com/news/google-running-crypto-ads-again-as-new-policy-goes-into-effect

2 Likes

Zanimljiv detalj :slight_smile: