Bitcoin ATM?

Postovanje svima, imam iskrenu zelju da otvorim prvu firmu u BiH vezano za bitcoina.

Najvise da bi mogli uvesti pa i postaviti neki BTC terminal u Sarajevo (Bosmal?), za prodaju i otkup bitcoina.

Ja mislim da bi to svima nama dobro doslo, pa i neka dodatna zarada (svima dobro).

Za ovo mi je potreban partner (suvlasnik) koji bi ucestovao u registraciju (advokat vec imam) i ulaganje za aparata.

Registrovali bi neki doo (2000km kapital), i jos nam treba neki mozda cca 15,000km za apart. Djelili bi te troskove pa tako i mjesecna zarada pola-pola. Provizija bi bila 10%. Iskljucivo dolaze u obzir ozbiljne (25+ godina) partnere koji vec imaju taj kapital, bavi se IT ili slicne stvare, i zive u sarajevo (jer bi i djelili posla 50/50). Ja sam licno inženjer i poduzetnik, i bavim se bitcoinom od 2014.

Ako je neko od vas zainteresovan/a, javi te mi se direktno (PM), Hvala!

6 Likes

hajd otvori što prije, taman dok namajnamo taj 1 BTC :smiley: da imamo gdje da povučemo u BIH…
a taj advokat šta kaže, jel to zagarantovano da može taj bankomat u BiH se postavit???

1 Like

Ma kod nas je sve moguce :wink:

Pa eto, ne izgleda dobro…2 dana proslo ali nije se niko javio…

A ne zelim sam, imam druge obaveze i nebi mogao sve stici sam vremenski…

Mogli bi mi to u toku godinu to uraditi, sada nisam u mogucnosti.

Lp

Nek se jave majneri sa po 20 eth u steku. Sta fali nek uloze malo za raju

Pozdrav,zainteresovan sam za saradnju , tice se BTC terminala za otkup i prodaju bitcoina…
Spreman sam da ponudim novac, i svoje vreme …

Ako si zainteresovan javi se …

Koliko sam upratio, vi ste iz Srbije zar ne? Nazalost za mene, iskljucivo ljudi iz Sarajevo (ili blizu okolinu) dolaze u obzir), LP u svakom slucaju.

Vazi druze,ako se nesto promeni,spreman sam da ulozim novac …
Ili ako budes imao neke druge ideje , tu sam

Prijatan dan

a kako mislis da postavis bankomat… jesi li siguran da mozes?